lørdag 18. april 2009

komplett.no retur

Må bare dele en frustrasjon med verden. Komplett kundeservice. Min erfaring med komplett.no. Har vært kunde der i flere år og handlet flere produker. Men først nå har jeg fått erfaring med kundeservice med retur. Til jul kjøpte jeg en playstation 3 pakke inkl ett spill tili presang til min sønn. Etter kort tid døde blue ray spilleren på denne og produktet måtte returneres. Fulgte rutinene til komplett, 1 uke etter henvendelsen fikk jeg et retur nummer og pakka ble sendt. Etter 2 måneder uten å ha hørt noe henvendte jeg meg på nytt og fikk da beskjed om at den var ferdig. Etter yteligere 3 uker med telefoner osv kom produktet tilbake. Men da uten spillet (som satt inni blue ray spilleren som var feil på) Dette ble opplyst i feilbeskrivelse. Ny telefon til komplett som lovet å sende nytt spill samme dag. Etter 2 uker fortsatt ikke noe spill. Ny telefon. Fikk da beskjed om at norsk film? skulle sende meg nytt spill. Dette gjorde de ikke. Etter flere telefoner og henvendelser om å heve kjøpet kom spillet. Retur saken tok 4 måneder! Så tenker meg nøye om før jeg handler kostbare ting derfra flere ganger!

Ingen kommentarer: